Sales Coordinator

Sted
Ålesund
Publisert
28. april 2022
Frist
17. mai 2022
Rolle
Salg
Stillingstype
Fast

Vil du være med og endre framtidens matsystemer? Vi søker nå en fremoverlent Sales Coordinator som identifiserer seg med våre verdier; skapende, kunnskapsrik og ansvarlig. 

I mars tok vi over de to første karene i fase 1 av vårt landbaserte anlegg på Indre Harøy. Vi har satt inn smolt i det første karet og planlegger løpende innsett fremover. Første slakt forventet å være i Q4 2022. 

Om rollen

Som Sales Coordinator vil du være en viktig administrativ støtteressurs for salgsorganisasjons daglige operasjoner, med fokus på koordinering, utarbeidelse av salgsunderlag, drift av salgsstøttesystem og generell administrativ støtte til våre salg og markedsaktiviteter. Du vil inngå i et team, hvor samarbeid, kunnskapsdeling, utvikling og kundetilfredshet står i fokus.

Hovedoppgaver

  • Bistå salgsapparatet med å øke produktivitet gjennom administrativ støtte, herunder oppdatere salgsmateriell, koordinere salgsaktiviteter, samarbeide med andre avdelinger og håndtere innkommende henvendelser for å sikre at leveranser blir håndtert effektivt
  • Håndtere og kvalitetssikre ordrer og sørge for at disse er registrert og prosessert iht. kundekrav og at leveranser blir levert til avtalt tid
  • Drifte- og vedlikeholde arkiveringssystem for oppbevaring og systematisering av salgsavtaler, forberede rapporter og gi finansiell informasjon til økonomiavdelingen
  • Sørge for at man til enhver tid er oppdatert ift. relevante lover, reguleringer og poliser
  • Bistå med å balansere og matche produksjon med kundebehov
  • Daglig drift av salgsstøttesystem, herunder fakturabehandling og distribusjon av relevante dokument for salgsorganisasjonen

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning
  • 1-3 års erfaring fra tilsvarende rolle, bransjeerfaring en fordel
  • Sterkt ønske om en fremtid i sjømatnæringen
  • Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, flere språk en fordel
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
  • Trives med en hektisk hverdag
  • Erfaring med MS Office en fordel

Personlige egenskaper

  • Initiativrik
  • Strukturert og systematisk
  • Ansvarlig og tillitsskapende
  • Sterk egendrive og ambisiøs
  • Resultat- og kundeorientert
  • Trives i et internasjonalt og dynamisk miljø

Vi er en hurtigvoksende organisasjon med store ambisjoner – dette innebærer at du må ha et ønske om å jobbe i et dynamisk miljø med fokus på samarbeid og resultater. Er du i tillegg nysgjerrig og utviklingsorientert har vi mange spennende utfordringer foran oss som vil passe deg godt.

Vi tilbyr en unik mulighet til å være med på å videreutvikle og forme fremtidens oppdrettsnæring globalt og ikke minst bli en del av et dyktig team.

Vi kan tilby spennende arbeidsoppgaver i et unikt selskap med store muligheter, en solid finansiell plattform, kompetente eiere og konkurransedyktige betingelser.

Arbeidssted for stillingen vil være PIR i Ålesund sentrum.

Søkndasfrist 17.05.22. Vi ber om at CV, søknadsbrev og vitnemål lastes opp gjennom søknadsportalen. For mer informasjon om selskapet og stillingen er du velkommen til å ta kontakt med CCO & Head of Asia Odd Frode Roaldsnes (mob: +47 918 05 687 mail: odd.frode.roaldsnes@salmone.no) eller Manager People & Organization (mob: +47 415 77 421 mail: vidar.skjorli@salmone.no)

Extending our potential - Rekruttering from Salmon Evolution on Vimeo.

Lignende jobber

Lignende jobber